خدمات ما

 

سرویس NVOCC

به چه نوع و چند کانتینر نیاز دارید؟

باتاب طیف گسترده ای از خدمات NVOCC را ارائه می دهد و این خدمات را نه تنها در خاورمیانه بلکه در خاور دور نیز دارد. گروه بازرگانی باتاب NVOCC خود را با نام ARIAN FLEET با تعداد 20 کانتینر یخچالی در مسیر بنادر اصلی چین، هند و امارات در سال 2020 راه اندازی کرد و اکنون ناوگان خود را با انواع مختلف کانتینری گسترش داده است. ما به طور فعال با خطوط کشتیرانی، نمایندگان بندری و شرکت های فورواردری برای جابجایی محموله های مشتری در ارتباط هستیم و مسئولیت تحویل ایمن و مطمئن محموله ها را در سراسر جهان بر عهده می گیریم.

Shipping services

با بیش از 15 سال سابقه

باتاب با بیش از 15 سال تجربه در ارائه خدمات کانتینری دارد و همچنین کارکنان شایسته ما از تخصص کافی در رسیدگی به تمامی قسمت های عملیات لجستیک حمل بار دریایی برخوردارند. ما توسط شرکای تجاری قوی داخلی و بین‌المللی خود، برای تامین نیازهای مشتری های خود به خوبی تجهیز شده‌ایم.

محموله خود را در هر زمان پیگیری کنید

نقاط قوت اصلی ما خدمات صادرات/واردات و پشتیبانی قوی مشتریان است. با این قابلیت، ما قادریم به مشتریان خود یک راه حل واحد از هر بخشی از شبکه زنجیره تامین خود ارائه دهیم و شما را از وضعیت حمل و نقل خود در هر مرحله مطلع کنیم.

امتیازات ما

 

  • باتاب دارای مجوز کشتیرانی از PMO است.
  • خدمات ما بسیاری از بنادر عمده ایران، چین، هند، امارات و خاور دور را پوشش می دهد.
  • کانتینرهای اختصاصی با تنوع 20 فوت و 40 فوت برای نیازهای مختلف مشتریان در نظر گرفته شده است.
  • ما با بسیاری از کشتیرانی های مهم دنیا در سراسر جهان برای جابجایی کانتینرهای خود کار می کنیم.
  • با شبکه ای قوی و قابل اعتماد از نمایندگان، مسیرهای کانتینری را برای مشتریان مختلف محیا می کنیم.

خدمات اجاره کشتی

هر زمان، هر جا، هر محموله ای

از طریق شبکه گسترده ای از مالکان و کارگزاران، ما برای هر محموله ای، کشتی مناسب را پیدا می کنیم و انتظارات عملیاتی و تجاری مشتریان خود را برآورده می کنیم و حتی از آنها فراتر می رویم. ما برای مسیرهایی که معمولاً توسط شرکت‌های خدمات خط پوشش داده نمی‌شوند و همچنین برای اقلامی که معمولاً به‌عنوان محموله‌های کانتینری یا معمولی در کشتی‌های حمل نمی‌شوند، کشتی فله اجاره می‌کنیم.

اجاره کشتی برای هر نوع بار

ما به عنوان ارائه دهنده خدمات بی عیب و نقص اجاره کشتی از بنادر ایران پیشتاز هستیم, همچنین خدمات اجاره کشتی را برای هر نوع محموله (مایع یا خشک) به مقاصد مختلف در سراسر جهان ارائه دهیم.

تحویل ایمن و به موقع

خدمات اجاره کشتی ما به دلیل تحویل ایمن و به موقع محموله ها به طور گسترده در بازار مورد توجه است. همراهی با بزرگترین مالکان کشتی در سطح منطقه و جهان همراه با داشتن مسیرهای منعطف، ما را به شریکی عالی برای تمام الزامات شما تبدیل می‌کند.

خدمات بارفرابری

در اقیانوس، آسمان و خشکی

باتاب دارای یک شبکه حمل و نقل و تجارت جهانی است که با پشتیبانی تیمی حرفه ای از کارشناسان عملیاتی، بهترین راه حل ها را برای مدیریت و حمل بار مشتریان با دسترسی بی نظیر به شبکه گسترده ای از امکانات حمل و نقل هوایی، دریایی، ریلی و جاده ای ارائه می دهد. این امکانات دسترسی سریعتر و گسترده تری را برای مشتریان به بازارهای حیاتی در سطح جهانی فراهم می کند.

خدمات سفارشی ما

 

  • ارائه خدمات حمل و نقل بار برای همه انواع محموله ها بدون محدودیت در اندازه، وزن، مکان یا نحوه حمل و نقل
  • ارائه گزینه های حمل و نقل چندوجهی به مشتریان از طریق هوایی، دریایی و جاده ای
  • رسیدگی به نیازهای مشتریان و رفع هرگونه نگرانی آنها
  • ثبت و رسیدگی به مراحل سفارش، تشریفات گمرکی، ترخیص کالا
  • بارگیری و تخلیه بار
  • ردیابی و نظارت بر حمل محموله تا رسیدن به مقصد
  • مشاوره لجستیک به بازرگانان، صادرکنندگان، واردکنندگان و کمک به مشتریان برای بهترین راه حل حمل و نقل
  • ایفای نقش تامین کننده در صنایع مختلف برای کمک به تخصیص و خرید محصولات و تجهیزات از کشورهای خارجی
  • انجام کلیه مراحل بازرگانی و حمل و نقل واردات یا صادرات محصولات
container ship

گروه بازرگانی باتاب

مهم نیست که کجا هستید، در صورت نیاز به خدمات صادرات و واردات، می توانید با باتاب تماس بگیرید، تمام مراحل و تدارکات در دست ما است. تجارت آسان با گروه بازرگانی باتاب